Dostawa towaru

Zwraca
Na naszej stronie internetowej twoja pełna satysfakcja jest naszym priorytetem dla długotrwałej współpracy między nami, oferujemy instrukcję zwrotu. Zanim zwrócisz towar, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail w celu omówienia problemu, który masz wcześniej.
Jeśli chcesz zwrócić swoje przedmioty, poinformuj nas o tym e-mailem lub czatem na żywo, podając przyczynę i numer zamówienia do zwrotu w ciągu 7 dni od otrzymania. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Wszelkie przedmioty muszą zostać odesłane wraz z oryginalnym opakowaniem. Wszystkie paczki powinny być wysyłane za pośrednictwem metody podatnej. Nie ponosimy odpowiedzialności za przesyłki zagubione w tranzycie. Należy pamiętać, że oryginalne koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. Dlatego prosimy o kontakt z nami wszystkimi pytaniami i wątpliwościami przed złożeniem zamówienia.
Wymiana walut W ciągu 7 dni od daty zakupu, jeśli uznasz, że wybrane przez ciebie produkty nie spełniają Twoich oczekiwań pod względem koloru lub rozmiaru, to żałujemy, że nie zostaną one wymienione. Jeśli jednak to nasz błąd, można go zwrócić i zastąpić pod następującymi warunkami. Musisz odesłać nam produkty w oryginalnym opakowaniu; produkty również nie powinny być używane.
Kiedy natychmiast otrzymamy produkty odesłane, zastąpimy je nowymi i odeślemy je do Ciebie. Koszty wysyłki zastępowanych produktów, które wysyłamy do Ciebie, również powinny zostać naliczone od Ciebie. Przed wysłaniem produktów do wymiany prześlij dodatkowy koszt wysyłki, aby najpierw wymienić od nas wymienione elementy. Jak tylko płatność zostanie zrealizowana, wymienimy elementy wysłane od Ciebie.
Zwroty
Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy, ponownie przelicytujemy kartę kredytową lub debetową pierwotnego nabywcy za zapłaconą kwotę pomniejszoną o koszty przesyłki pocztowej. Odczekaj trzy dni robocze od otrzymania przez nas zwróconego towaru, aby otrzymać zwrot pieniędzy. Po zakończeniu transakcji otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Odczekaj do dziesięciu dni roboczych, zanim środki znajdą odzwierciedlenie na Twoim koncie.
Anulowanie
Jeśli złożyłeś zamówienie i chcesz je później anulować, skontaktuj się z naszym przedstawicielem obsługi klienta tak szybko, jak to możliwe. Bardzo nam przykro, że nie możemy anulować zamówienia, gdy zamówienie zostało wysłane. Dziękuję za zrozumienie. Jeśli nalegasz na anulowanie zamówienia, przestrzegaj naszych zasad dotyczących zwrotów. Częściowa bezzwrotna opłata za kartę kredytową jest odejmowana od kwoty kredytu.
Powrót